אפשר להתווכח עם הגיון. אי אפשר להתווכח עם רגש – בעלי נכסי יוקרה, לתשומת ליבכם !
top of page

אפשר להתווכח עם הגיון. אי אפשר להתווכח עם רגש – בעלי נכסי יוקרה, לתשומת ליבכם !

חיבור רגשי של לקוח לנכס יוקרה, ממנף את סיכויי הגשת הצעה לרכישתו.

כיצד יכבוש נכס יוקרה ספציפי את ליבו של קונה פוטנציאלי?

ההבדל בין נכס המלהיב לקוחות רבים להציע הצעת מחיר, לבין נכס היושב חודשים או שנים, הינו באופן בו גורם ללקוח להרגיש עם חשיפתו לבית.

כאמור, חללים צפופים, חשוכים ועמוסים, מעוררים רגש דחיה עבור לקוחות. גם אני, בבואי לבחון נכס עבורי, כבר ברגע הכניסה, יכולתי לדעת אם יש טעם להמשיך, או ליסוב לאחור ולעזוב כבר בהתחלה.

תצוגת הבית, אמנות עיצוב הבית לצורך מינוף מכירה, ולו בקטנה, באופן שימשוך תשומת ליבם של לקוחות – יכולה לזרז באופן מהותי את מכירת הבית ובמחיר גבוה.

עי"כ נוצרת אוירה בה הקונה הפוטנציאלי ממש יכול לדמיין את חייו נרקמים מול עיניו בנכס.

כמובן ניתן להעצים את החיבור הרגשי גם ע"י הפעלת חוש הריח: אם ע"י קטורת מעודנת או עוגה רייחנית שיצאה מהתנור.

כאן כוחו של האלמנט הרגשי. האלמנט המכריע.

1 - המבואה – הרושם הראשוני. חשיבות עליונה להיותו מואר, נטול גיבוב חפצים (נעליים, מטריות, דואר, עיתונים וכד'). הרעיון הינו ליצור תחושה מזמינה אל תוך הבית. תאורה עמומה, גופי תאורה מיושנים, יטלו מאופיו של הבית ויהפכו אותו ללא אטרקטיבי ומשעמם. יש להוסיף נגיעות של צבע: תמונות, גופי תאורה מעניינים, עציצים, טפטים מודרניים, אלמנטים גאומטריים מושכי עין, מראה במסגרת מעניינת ועוד.

2 - סלון – מרכז הבית, בו מתרכזים בני הבית להויה משותפת ואירוח. נקודה מהותית בבחירת הנכס ע"י לקוחות. כדי ליצור משיכה רגשית יש להקפיד על צבעים ודקורציה ניטרלית, הפונה לטעם של מגוון רחב של אנשים. זאת יש לשלב באביזרי דקורציה בצבעים שוברי ניטרליות. אין להרבות באביזרים כדי לא ליצור עומס ויזואלי. יש לתת לדמיונו של הלקוח למקם את עצמו במרחב, כשמסביבו האלמנטים אותם רואה בעיני רוחו. יש ליצור איזון בין חדר חמים ומזמין לפשטות המתבקשת המפעילה את דמיונו של הלקוח.

יש להמנע מריהוט החוסם חללים ומאפשר מעבר חופשי ופתוח לעבר הגינה האחורית. אלמנט "מלביש" נוסף הם וילונות אוריריים.

עציצים, מנורה עומדת, כריות בעלות דוגמה שקטה, כל אלה יוצרים חויה הרמונית ומזמינה עבור הלקוח.

3 – חדר שינה – חדר השינה אמור להיות גן העדן הנוח והחמים אליו פונים עם תום היום. מקום בו הלקוח יחוש אוירה מרגיעה. במידת האפשר רצוי ליצור אשליה של מרחב גדול יותר ע"י המנעות מריהוט יתר. יחד עם זאת, הוספת פינת ישיבה, יכולה להוסיף לאיכות החדר, כמו גם שטיחים, כיסוי מיטה רך, וילונות קלילים. גם כאן ראוי לבחור בגוונים ניטרליים שקטים ומרגיעים, עם שבירה קלה של צבע באלמנטים דקורטיביים.

ANAT HARRAN LUXURY REAL ESTATE consultants & brokerage 0526595535

בתים בסביון: מכירה/השכרה/מגרשים

bottom of page