7 שדרוגים פשוטים המסוגלים להעלות את ערכו של הנכס באופן משמעותי
top of page

7 שדרוגים פשוטים המסוגלים להעלות את ערכו של הנכס באופן משמעותי


במגמה להציג נכס אטרקטיבי מבחינה ויזואלית, שימכר בקלות ובמהירות, ובמחיר הגבוה ביותר, עולה לפעמים השקעה משדרגת שעלותה יכולה להגיע לסכומים עצומים.

במרבית המקרים, בעלי נכסים אינם יכולים או מעוניינים להשקיע משאבים כספיים גבוהים כאלה, זמן וטירחה הכרוכים בתהליך השדרוג, טרם הוצאת הנכס לשוק.

נדרשת אלטרנטיבה לה עלות פחותה, שערכה לא יפול בהרבה משיפוץ יסודי.

7 הטיפים המשדרגים הבאים, יציגו בית מזמין, נקי ורענן:

  1. עומס – ראשון במעלה הינו הצורך להיפטר מעומס יתר של חפצים. בכך יחשף גודלו האמיתי של הנכס, כמו גם הפונקציונליות שלו. ההליך קשור תחילה, בהחלת סדר בבית. יש לדאוג לכך שהלקוח יבין למה כל חדר משמש. שלא יווצר מצב שצעצועים יהיו פזורים בכל חלקי הבית / שולחן מחשב שלא נמצא לו מקום ימוקם בחדר שינה / מיקסר שלא נמצא לו מקום, ימצא בחדר שאינו המטבח וכד'.

כל חדר אמור להיות ברור במהותו, ולהיות מוצג בצורה המאפיינת והמזמינה ביותר.

  1. צבע - עבודות צבע באיכות טובה יסתירו את כל הפגמים וסימנים שיש על הקירות, וכך תיווצר רעננות מאירה. יש להקפיד לעבור על הקירות, ולבחון אם יש סימני מסמרים, פקעים, פיצוצים בצבע, ולדאוג לתיקונם בצורה אחידה ומושלמת.

  2. שטיחים – יש להניח שהבית אינו מוזיאון. חיים בו: מבוגרים, ילדים, חיות מחמד. שטיחים מתבלים. אם עולה צורך, יש להחליפם או לנקות אותם באופן שיראו רעננים.

  3. אלמנטים קבועים – ידיות של דלתות, ידיות של ארונות, כיסויי ונטות – אלמנטים קטנים, שכשמשודרגים, מציגים חזות חדשנית ומטופחת.

  4. גופי תאורה – גופי תאורה תואמים ומפיצי אור רב, מושכים את העין ומגדילים חללים.

  5. דלתות – דלת כניסה הינה גרטיס הביקור המוביל לתוך הבית. מן הראוי שתראה כחדשה, נקיה, צבועה, מוקפדת. כך יש לדאוג גם ליתר הדלתות, כמו גם לדלתות/חלונות הזזה, שינועו בקלות ויסגרו סגירה הרמטית בטוחה.

  6. עיצוב/הצגת הגינה – טרם הכניסה לתוך הבית, עיני הלקוחות יפגשו את הגינה והחצר. מראה מטופח (ניקוש עשבים שוטים, גיזום), שפע ירוק משולב בפרחים צבעוניים, יהוו הזמנה לראות עוד. פיתוי מה מציע להם הנכס.

Anat Harran Luxury Real Estate consultants & brokerage 0526595535

בתים בסביון: מכירה/השכרה/מגרשים

bottom of page