משמעות מיצוב וחזות הנכס למכירה
top of page

משמעות מיצוב וחזות הנכס למכירה


מוכרי נכסים: משמעות ראשונה במעלה לחזות מושכת ותשומת לב של הגינה / חצר

גינה/חצר מטופחת מעידה על השקעה וחשיבה יצירתית המזמינה תשומת לב לצבעוניות ולאנרגיה העולה מהיופי. חזות שובת לב יוצרת חיבור רגשי אצל לקוחות קונים.

לפניכם 9 דרכים להבטיח חזות מושכת ואטרקטיבית:

  1. היפטרו מגרוטאות (ג'אנק) – מכוניות ישנות, ריהוט גן שבור וישן, נדנדות מתפרקות, עציצים ריקים, צינורות השקיה מפוזרים באי סדר, שיחים מתים וכד'. אם החפצים אינם אטרקטיביים, שמישים או בשימוש – היפטרו מהם. היפטרו מעומס. שימרו על חזות נקיה, מינימליסטית ומסודרת של הגינה/חצר.

  2. מדשאה – היות ובד"כ מדשאה היא חלק אינטגרלי ועיקרי מהגינה, יש להקפיד לתחזק אותה למשעי. לדאוג לכיסוח, איסוף עלים, עישוב עשבים שוטים. דאגו להשקות ולזבל כדי שהדשא יראה רענן ובמיטבו. במידה ובחרתם להמנע מדשא מפאת עלויות, ניתן היום ליצור משטחי צמחיה חסכוניים במים, או לחילופין משטחי חיפוי מסוגים שונים. העיקר שהחזות תהיה אטרקטיבית.

  3. רושם ראשוני הוא כרטיס הביקור של ביתכם והסובב אותו. דאגו שהשבילים, המדרגות והמרפסת יהיו במצב מיטבי. עשבו עשבים שוטים בין השבילים, תקנו סדקים בריצוף ואבנים שבורות. כמן כן, תנו דעתכם לתאורה חיצונית המאפשרת להקנות לגינה מראה קסום ומלכותי עם רדת החשיכה.

  4. דלת הכניסה אמורה לשקף מה שחבוי מאחריה. דאגו שתהיה נקיה/מבריקה, או לחילופין, צבעו אותה מחדש. גם מצב ידית הדלת מהותי. אם הידית מלוכלכת, לא ראויה מזוקן, דאגו להחליפה או הבריקו אותה. כמובן שגם שטיח כניסה איכותי הוא חלק מהתמונה המזמינה הכוללת.

  5. דאגו לגזום שיחים ועצים שגדלו פרא ומפריעים למיקסום היופי של הגינה.

  6. שיחים רב שנתיים ופרחים עונתיים יוסיפו ערך וצבע. אם בסיס הבית גלוי, ניתן להסתיר אותו ב-הידרנג'אה או הורטקניה (צמח רב שנתי בעל תפרחת גדולה בצבעי לבן, סגול, כחול או ורוד), רודודנדרון, ורדים וצמחים בעלי תפרחת ועלים גדולים. במידה ואין מקום לשתול צמחים/פרחים, ניתן להציב כדים דקורטיביים, ובהם לשתול בהתאמה.

  7. הוסיפו אלמנטים דקורטיביים שישדרגו את חזות הבית/גינה: מספר בית בספרות מבריקות, גופי תאורה מיוחדים למרפסת, מזרקה, בריכת דגים, פסלים לגינה, ספסל אטרקטיבי ופונקציונלי באחת מהפינות וכד'.

  8. דאגו לנקות את הקירות החיצוניים של הבית. או ע"י שטיפה בלחץ מים, או אם יש צורך, צבעו אותם. עטלפים משאירים פעמים רבות כתמים בלתי נסבלים הפוגעים באטרקטיביות של הנכס.

  9. דלת הגראז' – במידה ויש לכם חניה סגורה, דאגו שגם הדלת הזו תהיה נקיה או מחודשת ע"י צביעה.

Anat Harran Luxury Real Estate consultants & brokerage 0526595535 בתים בסביון: מכירה/השכרה/מגרשים

bottom of page